Munkatársat keresünk

Folyamatfejlesztési szakértő


pozícióba.

Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a DMS One csapatához!

A piacvezető DMS One Zrt. saját fejlesztésű dokumentumkezelő szoftvermegoldás értékesítésével és tanácsadással foglalkozó vállalat.

Csapatunkba keresünk vállalati folyamatfejlesztésben jártas munkatársat, aki szívesen venne részt digitális transzformációs rendszerek bevezetésében, valamint új szoftvermodulok kifejlesztésének támogatásában.

 

Főbb feladatok, munkák:

  • Meglévő-, és új ügyfeleknél üzleti folyamatok feltérképezése, kulcsfolyamatoka azonosítása és szüksége esetén folyamatok újraszervezésében tanácsadói javaslat megfogalmazása
  • Segíteni a rendszerszervező és a szoftverfejlesztők munkáját és ágazatspecifikus szoftvermodulok fejlesztését
  • Dokumentumkezelő és Workflow rendszer valamint az ágazati modulok bevezetésében való részvétel (projektmenedzsment, felmérések, testre-szabás, oktatások, ügyféltámogatás)
  • Integrációk kialakításának támogatása egyéb rendszerekkel.
  • Ügyféligények alapján új modulok kialakításának támogatása
  • Vállalati döntéshozók számára a feltérképezett folyamatok prezentációja, értékajánlat megfogalmazása és javaslattétel az esetlegesen átalakítandó folyamatok körére vonatkozóan
  • Sales támogatása ajánlatadási folyamatban szakmai anyagok és kalkulációk készítésével.
  • A beszerzési területtel kapcsolatos belső képzések a sales, a tanácsadó és projektvezető csapat valamint a support részére.
  • Marketing anyagok készítéséhez szakmai támogatás nyújtása, szakértői tevékenység végzése.

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (egyetem / főiskola)
  • Tanácsadói attitűd
  • Kiemelkedő kommunikációs képességek
  • Rugalmas, megbízható, felelősségteljes személyiség
  • Önálló munkavégzés
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office tudás
  • A piacon elterjedt valamely folyamattervező eszköz ismerete (pl. MS Visio, Drawio, ARIS, Mega)

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Nagyvállalati környezetben szerzett gyakorlat;
  • Pénzintézeti/biztosítói szektorban szerzett tapasztalat
  • Projektvezetési tapasztalat
  • BPR vagy BPM projektekben esetleg vállalati workflow bevezetésében szerzett tapasztalat
  • Menedzsment tanácsadási projektben szerzett tapasztalat
  • IT beállítottság

 

Amit kínálunk:

  • Folyamatos szakmai kihívás, fejlődési lehetőség
  • Dinamikus csapat és ambiciózus célkitűzések a cég fejlődésével kapcsolatban
  • Fiatalos csapat, jó munkakörnyezet
  • Home Office lehetőség

 

Egyéb juttatások:

  • Éves bónusz / mozgóbér, szakmai tréningek
  • Céges személygépkocsi

 

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Tanácsadás
  • Teljes munkaidő

 

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év

 

Szükséges nyelvtudás:

  • Középfokú angol- vagy nemet

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest

 

Jelentkezés módja:

  • Önéletrajzodat, bérigény megjelőlésével és motivációs leveleddel a “Jelentkezem” gombra kattintva várjuk!

 

Jelentkezz hozzánk még ma!