POSTA SZEÜSZ MODUL – Postázzon a POSTA

Zavarja a papírhasználat? A nyomtató bedöglik, a szerelőre várni kell? Még gépekkel is sziszifuszi munka a borítékolás? Rossz szemmel nézi, hogy a postai sorbanállás órákat vesz el az ügyintézők idejéből? Elveszik a számlák, vevények, igazolások között, de még a postai beszállítást is körülményesnek tartja?

Egy nagyszámú ügyféllel és sok küldeménnyel dolgozó cég számára ezekre a problémákra a tisztán elektronikus levelezés jelenti a megoldást. A papíralapú postázást azonban ma még nem lehet a sutba dobni. Az e-ügyintézési törvény szerint ugyanis senki nem kötelezhető az elektronikus ügyintézésre. Bár mindenkinek joga van a modernebb megoldáshoz, sokan még nem is rendelkeznek az elektronikus szolgáltatásokhoz szükséges műszaki eszközökkel vagy egyszerűen csak ragaszkodnak a papíralapú ügyintézéshez. Ebben az esetben jól jön, ha házon kívül is van egy biztonságos lehetőség az elektronikus iratok hiteles papíralapú iratokká alakítására.

 

„Hiába áll rendelkezésre az elektronikus irat, ha a feladó – az ügyfél rendelkezése miatt – nem tudja azt az ügyfélkapura küldeni.”

 

Hibrid konverzió

A hibrid konverzió során az elektronikus iratból hiteles papíralapú másolat készül. A kibocsátó az eredeti,
elektronikus aláírással hitelesített dokumentumot a kézbesítési utasítással együtt elküldi a Magyar
Postának, amely előállítja a hiteles papíralapú változatot, majd eljuttatja azt a címzetthez.

További információt kérek

 

A DMS ONE DOKUMENTUMKEZELŐJE A SZEÜSZ MODUL TELEPÍTÉSE UTÁN KÉPES A POSTAI HIBRID KONVERZIÓS FOLYAMAT MEGHÍVÁSÁRA, ÍGY A PAPÍRALAPÚ KÜLDEMÉNYEKKEL NEM LESZ TÖBB GONDJA

Elfelejtheti a nyomtatás, borítékolás terhét és a postai sorbanállást. A folyamat indítsa ráadásul a lehető legegyszerűbb, a dokumentumkezelő rendszerben mindössze a postai SZEÜSZ küldési módot kell beállítani a küldemény expediálásakor.

 

MIÉRT A MAGYAR POSTA?

Mert a vonatkozó kormányrendelet (84/2012. IV. 21.) értelmében a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások körében csak a Magyar Posta végezhet hiteles elektronikus irattá alakítást papíralapú iratból.

 

MIÉRT A DMS ONE?

A DMS One dokumentumkezelő rendszere a piacon elsőként csatlakozott a Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokhoz és valósított meg postai SZEÜSZ integrációt.

 

SZEÜSZ modullal az ügyfeleinek is időt spórol

A hibrid konverzió felgyorsítja a postai kézbesítést. A címzett átlagosan 1 nappal korábban kapja meg küldeményét, hiszen a szolgáltatónak nem kell a papíralapú változatot elszállítania a feladótól vagy a feladót kiszolgáló postahivatalból. A teljes felvételi fázis kimarad, az elektronikusan indított küldemény a Magyar Posta Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatásán keresztül azonnal a posta logisztikai központjába kerül, feldolgozási fázisba. Itt fizikailag is előállítják, majd a hagyományos szolgáltatási rendszeren keresztül kézbesítik. A postai hibrid konverzió tehát lerövidíti az ügyintézési időt.

 

A SZEÜSZ modul használatának előnyei:

  • Nincs nyomtatás, papírkezelés.
  • Nincs borítékcímzés, kézi feladó- vagy tértivevény kitöltés és ebből eredő hiba.
  • Nincs postára járás.
  • A küldemények címzése a dokumentumkezelő rendszerben automatizálható.
  • A tömeges küldemények aláírása történhet elektronikusan, néhány kattintással.
  • Az e-aláírás és az időbélyeg olcsóbb, mint a postaköltség.
  • A hivatali kapun keresztül az iratok akár tömegesen is átadhatók a postai SZEÜSZ felé. (ehhez a funkcióhoz “hivatali kapu modul” is szükséges)
  • A dokumentumkezelő rendszer a küldeményekkel kapcsolatos visszaigazolásokat, vevényeket, értesítéseket automatikusan kezeli, azok képét és metaadatait letölti, importálja és az iratokhoz csatolja.
  • Az igazolások és vevények automatikus fogadása és feldolgozása jelentősen csökkenti az
    adminisztrációs terhet.

A hiteles papír alapú másolat az eredeti elektronikus irattal azonos joghatást vált ki. A szolgáltatás folyamán az eredeti dokumentum hitelesítési jegyeit is ellenőrzik.

Segítünk rendbe tenni vállalata iratkezelési folyamatait!

A DMS One Zrt. több mint 15 éve támogatja dokumentumkezelési megoldásaival a kis-, közepes- és nagyvállalatokat. A dokumentumok nyilvántartása mellett a szerződéskezelés és a számlajóváhagyás problémáira is megoldást kínálunk. Szoftverünket több mint 50 különböző rendszerrel integráltuk már, köztük vállalatirányítási, pénzügyi, ügyviteli rendszerekkel is. Hisszük, hogy a kiforrott bevezetési módszertan, valamint a tanácsadó kollégák szakmai felkészültsége is hozzájárul szoftverünk 100%-os bevezetéséhez. Önnek is segíthetünk?

Kapcsolatfelvétel Demókérés