Support

Stabil támogatás, stabil üzletmenet minden nap

A DMS One ügyfeleinek a sikeres Pilot illetve PostGoLive időszak után sem kell magukra maradniuk. Támogatásukról a továbbiakban az ügyfélszolgálati részleg gondoskodhat, amely foglalkozik a bejelentésekkel, az alap-, a garanciális és a különszolgáltatásokkal. Erre alapesetben semmi nem kötelez egy szoftverszállítót. A DMS One terméktámogatása is csak az erre vonatkozó szolgáltatás megvásárlásával biztosítható.

Support csomagjainkkal felelősséget vállalunk ügyfeleink felé.

Support csomagjainkkal felelősséget vállalunk ügyfeleink felé. Célunk, hogy magabiztosan, azzal a tudattal lépjenek át a szoftverhasználati hétköznapokba, hogy hozzáértő informatikai hátterük, ha kell, könnyen elérhető, együttműködő segítségnyújtást biztosít.

 Hozza ki a lehető legtöbbet DMS rendszereiből intenzív ügyféltámogatási csomagjainkkal!

STANDARD SUPPORT csomag:

A Standard Support során ügyfélszolgálati, helpdesk szolgáltatásokon keresztül támogatási feladatokat látunk el ügyfeleinknél. Mindez – a tárgytól függően – történhet távoli (telefon vagy egyéb eszköz segítségével megvalósuló) és helyszíni kapcsolatfelvételen keresztül.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: http://ugyfelszolgalat.dmsone.hu Hivatali ideje: munkanapokon 8:00 és 16:00 között

Szakembereink mindig a megállapodásban előre lefektetett válaszadási időn belül jelentkeznek, így ügyfeleink mindig tudhatják, mire számíthatnak. Minél komolyabb egy hiba, annál gyorsabb fellépés várható. A Standard Support csomagban alacsony, közepes, súlyos és fatális hibaszinteket különböztetünk meg. Fatális hiba esetén a válaszadás legkésőbb a bejelentéstől számított 4 munkaórán belül elindul, ezután pedig folyamatosan dolgozunk a hiba elhárításán.

 (Az ügyfél felelőssége: A hatékony hibaelhárítást az egyes szinteknek megfelelő módon a megrendelőnek is támogatnia kell erőforrásokkal, kommunikációval.)

Standard Support tevékenységünk publikusan zajlik ügyfeleink előtt. Ügyfélszolgálati portálunkon keresztül kísérhető figyelemmel, hol tart az adott probléma megoldása és hogy (kreditrendszer használata esetén) igényelt-e kredit felhasználást az adott művelet. Ugyanitt elérhetőek a korábbi terméktámogatási tevékenységek dokumentációi és bizonyos szoftverrel kapcsolatos riportok is. A Standard Support csomagban rendelkezésre áll tudástárunk használata, ami további lehetőségeket nyit: ügyfeleink itt kommunikálhatnak egymással és hozzáférhetnek egymás tapasztalataihoz.

PRÉMIUM SUPPORT csomag:

Kiemelt figyelemmel kísérjük rendszereink működését a Prémium Supportot választó ügyfeleinknél. A Standard Support csomagban foglaltakon túl ez soron kívüli kiszolgálást jelent. Tehát a Prémium csomaghoz kapcsolt felvetéseket előre soroljuk, és ebben a konstrukcióban a fejlesztési erőforrások is előbb érhetőek el további projektigények esetén. Prémium Support csomagban az ügyfélszolgálat dedikált kollégája áll rendelkezésre, aki ismeri az ügyfél rendszerét és hibaelőzményeit. Alacsony, közepes és fatális hibaszintet állítunk be, de speciális igények kiszolgálására is van lehetőség, tehát egyedi válaszadási és megoldási határidők is rögzíthetők.

(Az ügyfél felelőssége: Egy hiba akkor tekinthető bejelentettnek, ha a Megrendelő a bejelentés formai és tartalmi előírásai szerint az információkat a megadott kommunikációs csatornán a Megbízott részére átadta.)

A Prémium Supportot választó ügyfelek kedvezményes terméktámogatási óradíjakat érhetnek el, továbbá meghívást kapnak exkluzív szakmai rendezvényekre és továbbképzésekre

Riportok készítése:

A Prémium Support csomag további előnye, hogy az ügyfél iratkezelési felelőse illetve a cég vagy szervezet vezetője meghatározott időközönként, személyre szabott riportokból értesül a rendszerben történt fejlesztésekről és hibaelhárításról.

  • A negyedéves kimutatásban megjelenik a bejelentések dátuma és állapota (megoldott vagy sem), a megoldás dátuma és a javítóverzióval kapcsolatos információk.
  • A kimutatásokban összegezzük a támogatásra fordított időt, a szoftverbe került fejlesztéseket, a különszolgáltatásokat és kreditrendszer használata esetén a felhasznált kreditmennyiséget.
  • Minderről táblázat is készül a pénzügyi kapcsolattartó számára.
  • A riportálás során az informatikai vezetőket automatikusan tájékoztatjuk az új verziók kiadásáról.
  • A nyitott fejlesztésekről havi státuszjelentésben számolunk be az iratkezelésért felelős személy, illetve az informatikai vezető felé.

OPCIONÁLIS SUPPORT szolgáltatások:

A DMS One megrendelői igény esetén plusz support szolgáltatás teljesítését is vállalja. Lehetővé tesszük azoknak a szakemberigényes IT feladatoknak a kiszervezését, amelyek az adott cég vagy szervezet saját működési területéhez szorosan nem kapcsolódónak. A szoftver-, rendszerüzemeltetés átadása jelentősen leegyszerűsíti a működést, az ügyfélnek nem kell plusz egy részleg üzemeltetésére időt, pénzt, energiát fordítania. Az így felszabaduló erőforrásait átcsoportosíthatja a cég alaptevékenységére vagy a nem kiszervezhető területek működtetésére, növelve hatékonyságot, minőségét.

Milyen előnyei lehetnek még az IT feladatok kiszervezésének?

Ha az informatikai szolgáltatásokat egy erre szakosodott cég nyújtja, az igénybevevőnek nem kell többé önerőből nyomon követnie a gyorsan változó informatikai technológiák fejlődését. Ennek a speciális tudásnak a biztosítása a szolgáltató cég feladata, amely bármilyen, újonnan integrálandó megoldás esetén javaslatokat tesz a fejlesztésre. A szükséges átalakításról szóló döntés tehát szakmailag támogatott, de a megrendelőé marad. Amikor egy cég vagy egy intézmény egy széleskörű szaktudással és rálátással bíró IT csapat felelős támogatását élvezheti, akkor stabilabb rendszereket kap, és sok esetben csökkennek a fejlesztési, beruházási költségei is. Opcionális Support szolgáltatásunk tehát vonatkozhat a teljes belső támogatás kiszervezésére, de akár olyan üzemeltetői feladatok megoldására is, mint pl.:

  • A szövegfelismeréssel (OCR) kapcsolatos problémák megoldásának kezdeményezése a technológiát szállító harmadik félnél, akár angol nyelven
  • Más IT rendszert vagy szolgáltatást szállító félnél történő képviselet és kapcsolattartás
  • Az iratkezelő rendszer felhasználóinak extra támogatása évváltáskor
  • Külön értesítés az új szoftververziók megjelenésekor
  • A DMS One által kezdeményezett proaktív verziófrissítés
  • Iratkezelő rendszer áttelepítés előre egyeztetett időpontban
  • Postai díjtételek változásának beállítása a szoftverben
  • Tömeges partnerfeltöltés végrehajtása
  • Adatbázismentések beállítása
  • Adatbázis töredezettségmentesítése
  • Logok törlése
  • Ideiglenes fájlok törlése
  • Csatolmány visszaállítás
  • Support rendelkezésre állás munkaidőn kívül Opcionális Support szolgáltatásaink mindig felméréssel kezdődnek, így rugalmas, az ügyfél egyedi igényeihez alkalmazkodó ajánlatokat kínálunk. Az ár az igényekhez igazodik, ügyfeleink csak azért fizetnek, amire valóban szükségük van.

A 2017-ben bevezetett ügyféltámogatási rendszerünkben dokumentált formában rögzítünk minden bejelentést és szolgáltatáskérést. A korábbi e-mailes, telefonos bejelentések helyett egyetlen platformon érkeznek be az észrevételek. Így nem történhet meg, hogy egy ügyféljelzésre nem reagálunk, sőt:

  • a legtöbb esetben azonnal választ, megoldást talál felmerülő problémájára,
  • amivel azonnal az adott ügy szakértője (iratkezelési, üzemeltetési, informatikai, fejlesztőmérnök) foglalkozik.
  • Bejelentésének státuszát bármikor nyomon követheti.
  • Elolvashatja az ügyfélszolgálati munkatársakkal történt korábbi beszélgetéseit

Vegye igénybe a DMS One SUPPORT szolgáltatásait most!

  • 20+ év közigazgatási tapasztalat
  • 3500+ elégedett ügyfél
  • Objektív megközelítés