SZÁMLATÁR – A számla helye az iratok között, hogy ne vesszen el senki a számlák között

A számlakezelés minden gazdálkodó szervezetnél kulcsfontosságú. A számlákkal kapcsolatos feladatoknak és felelősségi köröknek egyértelműnek kell lenniük. A számlákhoz határidők kapcsolódnak, ezért nem akadhatnak el a munkafolyamatban. Mégis – különösen többlépcsős, többszereplős jóváhagyás esetén – a számlakezelés hosszúra nyúlik, sőt a számlák néha el is keverednek, ami aztán késve fizetést eredményez.

Kezelje számláit a DMS One Ultimate Számlatárával egyetlen áttekinthető felületen!

A papíralapú és e-számlák egységes, elektronikus kezelése automatizálja a jóváhagyási folyamatokat és mindig megmutatja, hogy éppen kinél van az adott számla. A Számlatárban az alábbi 15+3 leíró adatot rögzítheti számláihoz:

Iktatószám, Ügyfél, Ügyfél címe, Számla sorszáma, Tárgy, Hivatkozási szám, Típus, Megjegyzés, Devizanem, Nettó összeg, Bruttó összeg, Teljesítés dátuma, Kiállítás dátuma, Fizetési mód, Fizetési határidő, + 3 metaadatot saját igényei szerint határozhat meg

Az egyedi adatmezők bevezetésével speciális riportálási szempontokat érvényesíthet. Határozzon meg beszállítói csoportokat vagy állítson fel fontossági sorrendet számlái között. Az egyedi igények alapján meghatározott adatok ugyanolyan egyszerűen kérdezhetők le, mint bármely más számlával kapcsolatos információ. A lekérdezett listák Excel-be exportálhatók.

 

További információt kérek

 

SZÁMLATÁRRAL EGYSZERŰEN

 

Kattintson!

 

WORKFLOW A SZÁMLAKEZELÉSBEN

A papír alapon vagy e-mailekben történő számlaigazoltatás problémás: a számla a telephelyek között gyakran elveszik. Azt is nehéz nyomon követni, hogy éppen kinél akadt meg egy adott számla jóváhagyása és miért. Számla után kutatva bizonyára Ön is találkozott már olyan reakciókkal, mint: nálam már volt, nem tudom, kinél jár; itt van, de még nem tudtam vele foglalkozni; elfelejtettem; annál a kollégánál van, aki épp szabadságra ment… stb.

 

HA ELVESZTEGETETT IDŐNEK ÉRZI A KERESGÉLÉSRE SZÁNT ÓRÁKAT, NYISSON SZÁMLATÁRAT!

Ha dokumentumkezelő rendszere DocFlow modullal is rendelkezik, a számlajóváhagyás folyamatát teljesen elektronikussá teheti. Miután a szükséges számlakezelési lépéseket egymás után fűzte, automatikussá válik a folyamat: a Számlatár mindig annak adja a feladatot, akinek elvégzendő munkája van az adott számlával. Így pontosan láthatóvá válik, hogy ki mikor kapta meg jóváhagyásra a számlát, és mikor küldte azt tovább. A DMS One szoftvere a számlák igazoltatásához szükséges szerződéseket, megrendelőket és teljesítési igazolásokat is mindig kéznél tartja.

A Számlatár (amennyiben dokumentumkezelő szoftvere Integrációs szerver modullal is rendelkezik) integrálható a pénzügyi, gazdálkodási, könyvelési és vállalatirányítási rendszerekkel . Egy- vagy kétirányú adatkapcsolat is kialakítható a kapcsolódó szoftverekkel, így megspórolható a többszöri adatrögzítés és elkerülhető az adatbázis redundancia. Az egyik rendszerben bevitt adatok (számla képe, metaadatok) automatikusan lehívhatók a másikból, így nincs szükség több szoftver párhuzamos kezelésére, ki- és belépésekre, átkattintásokra.

A DMS One Számlatár modulja az elektronikus számlákat is kezeli, beleértve azok érkeztetését, iktatását, hitelességének ellenőrzését, jóváhagyásának nyomon követését és adatainak továbbítását az integrált pénzügyi rendszerek felé.

A Számlatár bekapcsolásával a számlák elválnak az irattömegtől és kiemelt csoportként jelennek meg a DMS One Ultimate rendszerben. A számlák és leíró adataik kezelőfelülete külön főmenüben lesz elérhető.

A DMS One Számlatára gyakorlati tapasztalatok alapján készült, a modul kialakításához több száz szervezet, hivatal, intézmény és cég munkafolyamatait vizsgálták meg a fejlesztők és a továbbfejlesztést is az ügyfelek visszajelzései alapján végzik. A termék készen áll, hogy Önnél is bekapcsoljuk, mindössze a törzsadatok feltöltése szükséges a használatához.

Segítünk rendbe tenni vállalata iratkezelési folyamatait!

A DMS One Zrt. több mint 15 éve támogatja dokumentumkezelési megoldásaival a kis-, közepes- és nagyvállalatokat. A dokumentumok nyilvántartása mellett a szerződéskezelés és a számlajóváhagyás problémáira is megoldást kínálunk. Szoftverünket több mint 50 különböző rendszerrel integráltuk már, köztük vállalatirányítási, pénzügyi, ügyviteli rendszerekkel is. Hisszük, hogy a kiforrott bevezetési módszertan, valamint a tanácsadó kollégák szakmai felkészültsége is hozzájárul szoftverünk 100%-os bevezetéséhez. Önnek is segíthetünk?

Kapcsolatfelvétel Demókérés