Pályázati tanácsadás vállalatoknak

Cégünk díjmentes pályázati tanácsadást nyújt vállalatok részére DMS One dokumentumkezelő rendszerek beszerzése esetén. A GINOP Plusz-1.2.3-21 pályázati forrásból a DMS One által forgalmazott dokumentumkezelő szoftverek is finanszírozhatók, így most jelentős kedvezménnyel vezethet be iratkezelő rendszert.

A GINOP Plusz 1.2.3-21 pályázat feltételei és előnyei

A GINOP Plusz 1.2.3-21 pályázati forrás keretében egyedülálló lehetőség nyílik a mikro-, kis- és középvállalatok számára, hogy megújuljanak és korszerűsíthessék informatikai eszközeiket. A Széchenyi Terv Plusz keretében megvalósuló projekt célja, hogy segítse olyan fizikai eszközök, szoftverek vagy módszerek meghonosítását egy vállalat életében, amely kiváltja a hagyományos papíralapú feladatvégzést, így dokumentumkezelő és munkafolyamat-támogató szoftverek beszerzését.

Két részletben, 80+20 milliárd forint pályázati forrás nyílik meg a KKV szektor számára 2022. január 19-én és január 27-én. Az első szakaszban – január 19-től- azok a vállalkozások adhatják be támogatási kérelmeiket, akik a Dél-Dunántúl, Észak-Magyarország, Észak-Alföld és a Dél-Alföld régiók egyikében kívánják megvalósítani fejlesztéseiket. A második szakaszban – január 27-től – pedig azon a vállalkozások pályázhatnak, akik a Közép-Dunántúl, Nyugat-Dunántúl vagy Pest régiók egyikében szeretnének fejlesztést végrehajtani. Az első szakasz során 80 milliárd forint támogatási keretösszeg áll rendelkezésre, míg a második szakaszban 20 milliárd forint.

Miért a DMS One-t válassza dokumentumkezelő szoftver beszerzéséhez?

A DMS ONE megoldása egy dokumentumkezelő és elektronikus ügyintézési rendszer, továbbá a digitalizációs központ is. Minden egyéb, működéstámogató szoftver kapcsolódik hozzá, így fel lehet rá építeni a teljes transzformációt. Felhasználóink pénzügyi, kereskedelmi, mezőgazdasági, építőipari, feldolgozóipari, szolgáltató cégeknél arról számoltak be, hogy néhány hónapos használat után átlagosan egyharmadára csökkent náluk az adminisztrációra fordított munkaidő.

20 év tapasztalatával a hátunk mögött pontosan értjük a versenyszféra és az egyes iparágak problémáit. A szervezeti méreteknek és az eltérő igényeknek megfelelően az egyszerűbb iratkezelő programtól, a komplexebb dokumentumkezelési és folyamatmenedzsment problémákat is hatékonyan kezelni tudó rendszerekkel is vállalata rendelkezésére tudunk állni. Használja ki dokumentumkezelő rendszerünk által nyújtott határtalan lehetőségeket: biztonságos, jogosultságalapú dokumentumnyilvántartás, szerződéskezelés, számlakezelés, munkafolyamat-támogatás, tematikus dokumentumtárak, szerteágazó integrációs kapcsolatok – például cégkapu integráció – és egyedi fejlesztések teszik átláthatóvá vállalata folyamatait.

  1. Ki nyújthat be pályázatot? Mindenképpen érdemes pályáznia, ha rendelkezik legalább 1 lezárt, teljes üzleti évvel; az éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelem benyújtását megelőző lezárt, teljes, de 2019-nél nem korábbi üzleti évben legalább 3 fő volt; Magyarország területén székhellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság, kettős könyvvitelt vezető egyéni cég, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság fióktelepe; valamint nem tartozik a KATA hatálya alá.
  2. Milyen tevékenység támogathatók?A pályázat keretében kötelezően megvalósítandó tevékenység a technológiai fejlesztést eredményező új eszközök beszerzése – egyenként minimum nettó 200.000 Ft értékben. Emellett választható tevékenység: Infrastrukturális és ingatlan beruházás (legfeljebb a projekt elszámolható összköltségének 70%-áig); Tanácsadási szolgáltatások igénybevétele (legfeljebb 50 millió Ft értékben, a képzéssel együtt a projekt elszámolható összköltségének maximum 20%-a lehet); Képzési szolgáltatások igénybevétele (legfeljebb 5 millió Ft értékben, a tanácsadással együtt a projekt elszámolható összköltségének maximum 20%-a lehet); Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása (a projekt elszámolható összköltségének maximum 50%-a lehet); Információs technológia-fejlesztés beszerzése (a projekt elszámolható összköltségének legfeljebb 20%-a lehet).
  3. Mikor lehet benyújtani a támogatási kérelmet? A támogatási kérelmeket 2 szakaszban lehet benyújtani, attól függően, hogy az adott vállalkozás a fejlesztést mely régióban szeretné végrehajtani. A GINOP Plusz 1.2.3-21 pályázat első szakaszában, január 19-től a Dél-Dunántúl, Észak-Magyarország, Észak-Alföld és a Dél-Alföld régiók pályázhatnak. 2022. január 27-től a Közép-Dunántúl, Nyugat-Dunántúl vagy Pest régiók adhatják be pályázataikat.
  4. Mennyi támogatást lehet igényelni? 10 000 000 – 200 000 000 Ft
  5. A támogatás visszatérítendő vagy vissza nem térítendő?A visszatérítendő támogatás bizonyos feltételek teljesülése mellett részben vagy egészben vissza nem térítendővé válik.
  6. Kell-e önerő a projekthez?Igen, minimum 30% mértékben.
  7. Mennyi előleg igényelhető?100%, maximum 200 000 000 Ft
  8. Mennyi a projekt végrehajtására rendelkezésre álló időtartam?A projekt fizikai befejezésére a megkezdésétől számított legfeljebb 24 hónap áll rendelkezésre.
  9. Hol valósítható meg a projekt?Budapest kivételével Magyarország egész területén.
  10. Várhatóan hány projekt kap támogatást?800 – 2500 db

Miért a DMS One dokumentumkezelő rendszere?

A jó szoftver csak az alap. A rendszerbevezetés akkor lesz sikeres, ha a szállító kiforrott szoftverbevezetési módszertannal, szakmailag felkészült tanácsadó kollégákkal operál, és folyamatos fejlesztésekkel, szerteágazó integrációs lehetőségekkel, valamint rugalmas ügyfélszolgálattal áll az ügyfelek rendelkezésére. Mi a DMS One-nál ebben hiszünk. Nézze meg, mi hogyan dolgozunk!

Olvasson további érdekes tartalmakat!

Szakértői támogatás

A különböző működési környezetek, az eltérő iratkezelési folyamatok és egyediségek kezelése kihívás elé állítja szakembereinket. Magas szakmai tapasztalattal és kiemelkedő iratkezelési, illetve informatikai kompetenciákkal rendelkező tanácsadóink mindig megtalálják szervezete számára a legjobb megoldást.

Részletek

Egyedi fejlesztések

Potenciális és meglévő ügyfeleink számára is biztosítjuk az egyedi rendszerben való gondolkodást. Folyamatosan alkalmazkodunk a különböző működési környezetekhez, az eltérő iratkezelési folyamatokhoz és egyediségekhez. Dokumentumkezelő szoftvereink maximálisan a szervezet igényeire, munkafolyamataira szabhatók.

Részletek

Integráció

Hivatali kapu, SZEÜSZ-ök, vállalatirányítási, ügyviteli, gazdasági, pénzügyi rendszerek, dokumentumhitelesítő és irodai alkalmazások. Mára több mint 50 különböző szoftverrel integráltuk iratkezelő rendszereinket, így az Önök bejáratott üzleti szoftverei, szakrendszerei sem okoznak majd problémát.

Részletek

Keresse a DMS One-t a legjobb megoldásért!

Szívesen válaszolunk egy felmerülő kérdésre, összeállítunk egy egyedi árajánlatot vagy tanácsadóink segítségével feltérképezzük Önöknél a jelenlegi iratkezelési szokásokat, hogy aztán a megfelelő rendszert ajánlhassuk szervezete számára!

Kapcsolatfelvétel Demókérés