POST GO LIVE

Éles kanyar helyett nyugodt ráfordulás

A változatlanság kényelmes és biztonságos. “Járt utat a járatlanért el ne hagyj!” – sokaknak jut eszükbe a mondás, amikor azzal szembesülnek, hogy munkájukban megújul valami. Egy új szoftver bevezetésénél is ez történik: a leendő felhasználók ódzkodnak a váltástól, többen még akkor is sajnálják az idő- és energiaráfordítást, ha tudják, hogy az végül gyorsabb és hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé.

Support csomagjainkkal felelősséget vállalunk ügyfeleink felé.

Egy iratkezelő szoftver élesítésekor az alábbi kétségek különösen nyomasztóak lehetnek a felhasználói körben:

  • Vajon elég gyors leszek-e, hogy a napi teendőim végére érjek?
  • Eszembe jut-e majd minden szoftveres lehetőség, amit használnom kellene?
  • Mihez kezdek, ha egy kolléga felkészületlensége miatt elakad egy fontos irat?
  • Mi lesz, ha nem találok meg valamit, vagy rossz helyre küldök egy dokumentumot?
  • Vajon a kilépés és újraindítás segít, ha véletlenül elkavarodok?
  • Kinek szólhatok, ha egy addig senki által nem látott hibaüzenet érkezik? …stb.

POST GO LIVE A POST GO LIVE szolgáltatás biztosítja, hogy stressz- és zökkenőmentes legyen a dokumentumkezelő rendszer használatbavétele.

A DMS One szakemberei folyamatosan támogatják kollégáit az élesítés utáni kritikus időszakban. Ha Ön 100 %-os biztonságra törekszik, bizonyára nem elégszik meg az élesítés előtti felkészítéssel, egy testreszabott, pontosan beállított és törzsadatokkal feltöltött szoftverrel, amellyel a felhasználók e-learning és helyszíni oktatásokon is megismerkedtek. A tapasztalatok azt mutatják, hogy még egy körültekintően levezényelt pilot üzemi időszak sem vet fel minden kérdést. Ennek az az oka, hogy az ügyintézők a pilot időszakban nem 100 %-ban az új dokumentumkezelő rendszerre támaszkodnak, illetve nem csak és kizárólag azzal vannak elfoglalva. Továbbá a pilot időszak gyakorlatait sokan szoftveres ismereteik ellenőrzésére használják, felvetődő kérdéseikre nem kérnek választ, megoldásaikról pedig csak élesben derül ki, hogy nem megfelelőek. A tömeges iratkezelés és az egyszerre megjelenő sok felhasználó miatt új beállítási kérdések is felmerülhetnek az alkalmazásgazda számára.

Ne hagyjon magának átmeneti időszakot, amelyben romlik a teljesítmény! Extra odafigyeléssel állunk rendelkezésére!

POST GO LIVE csomag

  • Az éles indulást követően a DMS One szakemberei meghatározott időszakokban telefonon állnak rendelkezésre a megrendelő alkalmazásgazdája számára.
  • 90 licencig: a POST GO LIVE időszakról készült éles üzemi támogatási jelentést elküldjük az ügyfél számára. (Opcionálisan a jelentéssel együtt megkapja az iratkezelési tanúsítványt is.)
  • 90 licenc fölött: a POST GO LIVE időszakról készült éles üzemi támogatási jelentést személyes vezetői találkozó keretében mutatjuk be. Itt adjuk át a jogszabályi megfelelőséget igazoló iratkezelési tanúsítványt is.

POST GO LIVE csomag egyedi szoftverekhez

  • Az éles indulást követően a DMS One szakemberei meghatározott időszakokban telefonon állnak rendelkezésre a megrendelő alkalmazásgazdája számára.

A helyszínen:

  • Kiemelt figyelemmel kísérjük az egyedi fejlesztést érintő területeket, valamint az adatmigráció, a szoftverintegráció és a jóváhagyási folyamatok problémaköreit. A DMS One kollégái az élesben gyűjtött tapasztalatokat az ügyfél számára elemzik.
  • Az ügyfél rendszerében bemutatva demonstráljuk az alapvető iratkezelési folyamatokat (bejövő és kimenő iratok kezelése, migrált iratok előzményezése és irattározása) és az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó kihívásokat. (Hivatali kapu, Cégkapu érkeztetés, űrlap feldolgozás, elektronikus iratok hitelesítése és kiküldése)
  • A felmerülő problémák megoldására akciótervekkel állunk rendelkezésre.
  • A munkát konzultációs egyeztetésekkel, státusz megbeszélésekkel segítjük.
  • A POST GO LIVE időszakról készült éles üzemi támogatási jelentést személyes vezetői találkozó keretében mutatjuk be. Itt adjuk át a jogszabályi megfelelőséget igazoló iratkezelési tanúsítványt is.

Miért érdemes még POST GO LIVE időszakkal zárni egy iratkezelő-bevezetési projektet?

  • Mert ebben a legkritikusabb időszakban a gyártó DMS One átvállalja a felelősséget az ügyféltől.
  • A piacon egyedülálló módszertannal, részletes, tanító egyeztetéseken keresztül végezzük a felmerülő nehézségek elhárítását.
  • Szükség esetén válság-team áll az ügyfél rendelkezésére.

Tapasztalja meg, milyen az ügyfélközpontú szoftverbevezetés!

POST GO LIVE-val nincs stressz, nincs “éles” indulás. Az átvezető szakasz egy nyugodt ráfordulás, amely megalapozza a stabil működést. A felhasználók, kulcsfelhasználók, üzemeltetők és vezetők megtanulják az iratkezelő legmagasabb szintű használatát, és azt, hogy hogyan tudják igénybe venni support szolgáltatásainkat. A POST GO LIVE időszak lezárulta után ugyanis Support csapatunk áll rendelkezésre, ha egy kérdés vagy probléma felmerül.

Menjen biztosra, oldja meg a felmerülő kérdések többségét már előre, Post Go Live csomagjainkkal! Használja ki a DMS One több ezer ügyfélnél összegyűtött tapasztalati bázisát, amikor élesre kapcsol.

Értékelje szolgáltatásunkat!

Számunkra kiemelten fontos az ügyfeleink elégedettsége és az, hogy szolgáltatásaink minőségét és színvonalát folyamatosan javítsuk. Értékelje Ön is a DMS One-t! Töltse ki minőségbiztosítási kérdőívünket, amelyet a support időszak megkezdését követően küldünk el.

  • Objektív megközelítés
  • 20+ év közigazgatási tapasztalat
  • 3500+ elégedett ügyfél