
A közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményekről szóló 3/2018. (II. 21.) BM rendelet szerinti tanúsítvánnyal kell rendelkeznie az iratkezelő szoftvernek, amelyet a közfeladatot ellátó szerv használhat.
Ez az alapvetés, valamint a szakmai kihívás is motiválta a DMS One Zrt.-t, hogy a közszféra számára elérhető szoftverei elsőként szerezzék meg az országban az új tanúsítási rendeletnek megfelelő tanúsítványt. Ennek a kihívásnak eleget téve 2018. szeptember 5-én az országban elsőként teljesítettük a Belügyminisztérium által meghatározott új kritériumokat, és kaptuk meg a vonatkozó tanúsítványokat, amelyeket a szokásos évi audit során legutóbb 2020. szeptember 21-én erősítettünk meg.
Tanúsítványainkat alább tekintheti meg a “MEGTEKINTÉS” gombra kattintva:
Tanúsított iratkezelő rendszerünk amellett, hogy precízen támogatja az iratkezelés alapfolyamatát az érkeztetéstől az ügyintézési feladatokon át a levéltárba adásig, a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően elsőként valósítottuk meg a különféle e-szolgáltatásokhoz való kapcsolódást is. Szoftverünk kezeli a Hivatali kapunk keresztül érkezett különféle (ePapír, iForm) küldeményeket, automatikusan érkeztet, iktat és akár ügyintézőre szignál, de aláírhat vele AVDH DHSZ segítségével, és tömegesen kiküldheti az e-aláírással ellátott dokumentumokat.